RESPONSIV SAU NU - Google ofera un termen limita pentru site-urile optimizate pentru mobile

Ati auzit-o inainte, dar acum e oficial. Optimizarea pentru mobile este esentiala pentru optimizarea motorului de cautare pentru o pozitie mai buna in clasamente. intr-o miscare oarecum fara precedent, Google a anuntat recent pe pagina lor Webmaster Blog faptul ca incepand cu 21 aprilie, optimizarea site-urilor pentru mobile va fi un semnal oficial de rang in algoritmul lor de cautare mobila. De asemenea, nu au omis sa mentioneze faptul ca ei prevad ca aceasta schimbare va avea un impact semnificativ in rezultatele de cautare la nivel mondial.
Google aduce modificari la algoritmul lor tot timpul, asa ca ce face ca acest anunt sa fie atat de special? Ca intotdeauna, Google a luat aceasta decizie pentru a beneficia utilizatorul final, dar de data aceasta intentia nu este de a penaliza site-urile si practicile care incearca sa triseze sistemul. De asemenea, spre deosebire de aceste schimbari, cu aceasta afirmatie, Google da un avertisment si un termen limita. 21 aprilie este ziua in care companiile locale pot incepe sa sesizeze un trafic mai mare pe site-ul lor sau in cele din urma sa sufere consecintele de a nu avea un site responsiv.
"incepand cu 21 aprilie, vom folosi optimizarea pentru dispozitivele mobile ca un criteriu in clasament. Aceasta modificare va afecta cautarile mobile in toate limbile din intreaga lume si va avea un impact semnificativ in rezultatele cautarii. Prin urmare, utilizatorii vor obtine rezultate relevante, de inalta calitate, care sunt optimizate pentru dispozitivele lor"-. Google Webmaster blog

Vesti bune pentru clientii existenti

Deci, ce puteti face pentru a ajuta clientii dvs. sa evite pierderea de trafic si de afaceri incepand cu 21 aprilie? Ei bine, din fericire orice site construit in Mono pe parcursul anului trecut sunt deja responsive şi nu trebuie facuta nici o schimbare. Este intotdeauna o idee buna sa verificati clientii, pentru a vedea daca site-ul lor este in stare buna. Google ofera un instrument gratuit pentru a verifica daca un site web este considerat optimizat pentru dispozitive mobile.

90% din IMM-uri nu au un site optimizat pentru mobil

Dar oportunitatea cea mai mare este pentru noi vanzari. Cele mai multe IMM-uri au auzit probabil zarva din jurul site-urilor responsive sau site-urile optimizate pentru mobil, dar nu au luat inca masuri. De fapt, cercetarile sugereaza ca 90% din IMM-urile din SUA inca nu au un site mobil optimizat.
Probabil ati incercat sa construiti un argument in favoarea site-urilor mobile optimizate deja, dar acum aveti puterea cuvantului celor de la Google pentru a convinge IMM-urile ca acum este cel mai potrivit timp pentru a adopta modul responsiv. Ei au nevoie de un site web si trebuie neaparat sa fie optimizat pentru dispozitivele mobile. in timp ce unele site-uri mobile dedicate ar putea lucra pentru unii, design-ul Responsiv este in cele din urma ceea ce functioneaza cel mai bine pentru cele mai multe IMM-uri.
Design-ul responsiv, in special cu Mono, ofera posibilitatea de a personaliza experienta mobila a utilizatorii. Orice element de continut poate fi setat pentru a afisa numai pe dispozitive mobile (de exemplu, un buton click pentru a apela in partea de sus a paginii) si invers. Astfel, in timp ce site-ul respecta algoritmii de la Google, el ofera, de asemenea, clientilor finali cea mai buna experienta si poate duce la un volum mai mare de vanzari şi lead-uri pentru fiecare IMM in parte.

Timpul este de o importanta vitala

Argumentul de a trece la un design responsiv nu este unul nou, dar este acum o cerinta urgenta de a asigura un nivel de trafic normal incepand cu 21 aprilie. Mai mult, IMM-urile pot avea un nivel de trafic mai crescut in cazul in care fac trecerea inaintea concurentilor. in acest sens, timpul este de o importata vitala.
Si ce daca un site nu este gata la ora 23:59 pe data de 20? Nu este nevoie sa intram in panica. Google a confirmat faptul ca algoritmul se va actualiza in timp real. Acest lucru inseamna ca imediat ce un site devine optimizat pentru dispozitive mobile, acesta va incepe sa aduca rezultate mai bune in cautarile mobile.
Contactati-ne pentru un demo sau o conversatie rapida pentru a afla cum puteti ajuta IMM-urile cu un site optimizat pentru dispozitive mobile.

Publicat la data de: 31-03-2015